diumenge, 25 de juliol del 2010

Dins de l'esfera del temps




L
'aroma tel·lúrica que la brisa
escampa en aquest vespre de tempesta
em transporta als cels de llum i de festa,
dels núvols que li clamen quietud el vent,
al moment de l'orígen, al temps
del Bing Bang.

I em sé un ésser d'alt privilegi
dins d'aquesta complexitat cel·lular,
puc respirar i amb el cap anar enrere,
puc abraçar amb intenció un congènere,
puc endevinar un gest especial
saber quin serà el fruit d'aquell arbre,
puc albirar aurores noves a l'horitzó més llunyà...

Em sé un ésser d'alt privilegi
per ser un ésser que és
dins de l'esfera del temps.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies per fer l'intent sincer de parlar sobre això. Em sento molt forta sobre ell i li agradaria llegir més. Si està bé, ja que assolir la saviesa extra ampli, potser la ment que inclou articles addicionals similars a aquest amb més informació? Serà extraordinàriament útil i profitós per a mi i per als meus amics.