diumenge, 23 d’octubre del 2011

Poemes per a la Marató II


7 comentaris:

M. Antònia ha dit...

Quin goig de poema i presentació!

Elfreelang ha dit...

Bona causa i molt bona poema...

novesflors ha dit...

Que bonic queda el conjunt, paraules i pintura!

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

M'agrada tot: el poema i la pintura. Tot em sembla "molt bonic"; i no "ben maco", com diuen els de Can fanga... Espero no haver-te ofès, ni a tu ni als altres de Can Fanga que entrin en aquest magnífic blog. Els de Girona som una mica especials... S'ha de reconèixer.

Isabel Barriel ha dit...

Gràcies!

Ferran, els de Can Fanga tenim la pell molt dura. No ens ofenem facilment...

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Gràcies, Isabel. Després del meu comentari, vaig pensar que m'havia passat. Em deixes més tranquil.

Anònim ha dit...

Ca macuuuuuuuuuuu!

És preciós, Isabel, de veritat...

tranquil, Ferran, jo sóc de Can Fanga però porto 24 anys vivint a Blanes i no suporto els camacus! ;)

Anònima Montse